--->

Tuesday, April 06, 2004

تشكر از آقاي بوشهري

بسيار مي‌دردد ! دندانم را عرض مي‌کنم! بسيار ...

:: با وجود درد دندان روز خوبي است امروز ! ديروز پريروز با وبلاگي اشنا شدم غني! بسيار غني پر از مطالب عالي فني در زمينه اچتمل از آنها که کاربردي هستند نه کتابي.
آقاي محمد اکبر بوشهري با وبلاگي عالي به عنوان ::در عصر ظلمت:: از مطالب ايشان استفاده زيادي کردم و با يه سايت جديد هم که ايشان در وبلاگشان استفاده کرده‌بودند آشنا شدم. اين سايت ::مراجعه:: هايي را که به سايت شما شده‌است به صورت مجاني تو سايت شما قرارمي‌دهد (منظورم از مراجعه:Refer است) اين کار جزو اکستنشن‌هاي فرانت پيج است يعني وقتي کسي به شما لينک مي‌دهد هر وقت از آن لينک استفاده‌شد يعني روي آن کليک شد و سايت شما مورد بازديد قرارگرفت به آن لينک ارزش داده و تعداد مراجعات از طريق آن لينک را ثبت مي‌کند. ( در بعضي از وبلاگ‌ها (دات کامها) جدولي باز مي‌کنند و مي‌نويسند ؛از کجا؟؛ يعني از کجا بازديد کننده به سايت آنها وارد شده‌است.) در کل چيز به درد بخوري است من هم پايين همين صفحه گذاشته‌بودم ولي خوشم نيامد يعني سنگين است و امکان دست‌کاري کمي به آدم مي‌دهد.
خلاصه از آقاي بوشهري در مورد حذف بنر بلاگ اسپات از بالا سر خودم! تقاضاي کمک کردم و ايشان در دوسطر کد مشکل را حل کردند!! (: و فعلا کار مي‌کند تاوقتي که اسکرولر عزيز بلاگ اسپات بگردد و دوباره آن کدها را بگذارد سرجايش!
فعلا همين