--->

Saturday, March 27, 2004

مودم سوخته‌اي در دستم. Dial up اي در برابرم. من به دنبال DSL مي‌گردم !!!

:: آري اينچنين بود که روزهاي اول سال ميمون به ما خنديد و دست استکبار جهاني از
آستين قطع و وصلي برق در آمد و مودم ما را سوزاند و دل ما را هم !!

:: خلاصه چند روزي بي اينترنتي عجب دردي بوده‌است ها ؟؟ تا حالا تجربه نکرده بيديم
!
و از اخبار روزگار دور مانده بوديم !

:: چند روز گذشته سفر يه روز‌ه‌اي داشتيم به رشت و انزلي هفت خانواده با پنج ماشين!
چه شود. بد نبود ولي خووب هم نبود خلاصه‌ش گذشتيم تا روزگار بچرخد. نتوانستم حال
روحاني خاصي از اين سفر ببرم . گردش خاصي نرفتيم و شب جام راحت نبود ! و خجالت هم
کشيدم چون من سنگين وزن هستم شبها خر خر مي‌فرمايم و از اين بابت از هم‌اتاقي‌ها
خيلي شرمنده شدم!

:: امروز يه مودم اکسترنال دي‌لينک خريدم دست دوم به ۳۳ تومن !! و الان که باهاش
کانکت شدم ويروس محترمي تشريف آورد و درست مثل ويروس بلاستر کامپيوتر را رستارت کرد
!! يالعجب MCAfee گرامي هم هيچ غلطي نتوانست بفرمايد و الان ۱.۵ساعت است در حال
ويروس يابي هستم !!

خلاصه فعلن اعصاب معصاب يوخدي!