--->

Saturday, March 13, 2004

سلام. چند روز پيش تو روزنامه شرق (قدس سره شريف عمره مادماْ الي روز يوم الدين!) يه مقاله عکاسي بود بدون هيچ‌گونه عکسي و فقط با نوشته و توضيح عکسهاي يه عکاس رو به تصوير کشيده بود! تصوير گر زندگي امروز
(لازم به ذکر اونهايي که حوصه خوندن ندارن: نويسنده مقاله به طرز بسيار ماهرانه‌اي اين عکسها و عکاس را مثبت جلوه داده) و ما يه بچه مثبت خووووووب رفتيم آدرس سايت اين آقاي زد نلسون رو اتفاقي از صبحانه عزيز پيدا مي‌کنم و به عمق نظر اين نويسنده محترم مي‌رسم . ! . واقعاْ آقاي زد نلسون عکاس متفاوتي است و چيزي که شايد کمتر کسي به فکرش برسد (مثل پشت صحنه محل تمرين گروه اسپايس قرلز و بعضي‌چيزهاي ديگر !!!!! ) در مجموعه آثارش وجود دارد.
به عنوان کسي که به عکاسي علاقمند هستم براي اين شخص ..:: مخ ::.. آرزوي موفقيت مي‌کنم. باشد که ترقه‌هاي مغز ما هم ( به جاي ترقه‌هاي جيب ما که به زودي خواهند ترکيد .!. ) مشعشع شوند.
آ مين
( به ترکي اگه اين فعل دعايي را ترجمه کنم مي‌شود : آهان- سوار شو ! )

و اما چند لينك توووووپ :
آقاي عكاسي به اسم يانيك دري كه نمونه كارهاي خودش رو تو سايتش ميزاره .
يه سايت كه براي من خيلي جالب اومد و ديگه تحقيق نكردم ببينم مال كيه. عكسهاي جديد مدلينگ خودشون رو ميزان تو سايت
اين خانم ايراني هم عكسهاي خوبي داره
عكس برتر خانم نيوشا توكليان تو سايت رسمي مسابقه عكاسي poyi . (چيزي که برام عجيبه اينه که خانم‌هاي ايراني خودشون اجازه دادن عکسشون توسط عکاسها گرفته بشه و پخش بشه يا خودشون خبر ندارن ؟ مثلاْ همين عکس خانم نيوشا و اين
راستي استينگ چقدر زشت شده تو اين عکس آلبوم جديدش؟ با اون زنه کچل مچل؟
انشاالله قراره تو لانگ هورن (که مايکروسافت فعلا براش حامله است!) تقويم هجري شمسي هم درج بشه . خيلي عالي ميشه اگه کيبرودش رو هم استاندارد ما بکنند تا ديگه به فارسي سازها نياز نداشته باشيم. ( خواهش ميکنم قابلش نداشت اُرد دادنهام!)
راستي اين ليلا پهلوي ديگه کي بوده ؟ ( ديروز پريروز تو تبليغاتي که جوجل بي‌شرف رو وبلاگ من ميزاره سرچ براي کلمه ليلا اومده بود که به اين لينک منتهي مي‌شد . البته بگم مرگ بر ديکتاتور ! چه شاهش چه غيره‌ش پس من سلطنت طلب نمي‌باشم!)
البته به گفته اجدادم :هنر از بي هنران بياموزم و شعر خوشگل زير اون صفحه يعني:
In the garden,
by the roses,
is written
"Please Don't pick up the flowers"
But...
the wind, doesn't know how to read

اينگونه ترجمه مي‌شه که :
درباغ عدن (مثلاْ) کنار بوته‌هاي رز نوشته‌شده‌بود که : لطفا گلها را نچينيد !
اما ... باد (بي‌شعور) خواندن بلد نبود !!!!!!

جادوگر سوپرمدلها براي کساني که عکسهاي ايشان (ايادي شيطان !) را جمع مي‌کنند
اگه نمي‌خواين امسال از تقويم‌هاي ايراني استفاده کنيد من يه تقويم جووون براي سال آينده بهتون معرفي مي‌کنم ولي ميلادي يه ها !!! گفته باشم هااااا
اينجا رم حالشووو ببرين.
و پارسال تو عيد از شبکه جوان راديو برنامه‌اي پخش ميشد حدود ۱۱ صبح که حال من رو منقلب مي‌کرد و منو از حرص نداشتن پول و نتوانستن رفتن به دور دنيا ديوانه مي‌کرد ! اين برنامه مصاحبه‌اي بود از برادران اميدوار که سالهاي ۱۳۳۰ دور دنيا رو رفتن و گشتن. هرچند سايت ساده و ابتدايي و شايد غير حرفه‌اي در اومده ولي باز هم دست اين خانم درد نکنه که منو به عکسهاي اين سفر رسوند. مخصوصا يکي از وسايل نقليه اين سفر يعني اين سيتروئن که من از پارسال يادمه که پادشاه يکي از کشورهاي عربي گفته بود که اگه شما (برادران اميدوار) بتونيد با اين ابوقراضه از صحراي عربستان عبور کنيد بهتون يه بنز (از جايزه‌هاي بانک تجارت امروز مثلاْ) جايزه مي‌دم !
خلاصه بعد از دو روز هيچي ننويسيدن دست پر اومدم نه ؟ علتش هم اينه که تو شهر من تا پنج‌شنبه قراره برف بياد و شغل من به هوا بستگي فراوون داره ! مخصوصا شب عيد باشه و من کلي قرض کرده و جنس پر کرده بيدم و هوا قاراشميش شده بيده ! و فکر مي‌کنم بتونيد تصور کنيد که من موقع پرداخت قروض به چه شکلي بوده باشد بيدم ! نه ؟