--->

Saturday, May 01, 2004

Avant browser 9 (قسمت 2)

خوب در جواب دوست عزيزي که در مورد نحوه تنظيم آوانت پرسيده بود عرض مي‌کنم که : آوانت براي ايميل pop3 از هر برنامه‌اي که روي کامپيوتر شما باشد استفاده مي‌کند و defualt اين برنامه outlook است براي انتخاب برنامه ديگري به عنوان پيشفرض برويد به tools و Avant browser options و email client و انتخاب کنيد که ايميل شما پاپ۳ هست يا Web mail ( ايميلهايي که روي ياهو دات کام هستند وب ميل است) يا همان گزينه outlook را فعال کنيد اگر از ايميل ياهو مي‌خواهيد استفاده کنيد وب ميل را فعال کنيد و در قسمت آدرس زير اين گزينه تايپ کنيد : http://mail.yahoo.com و پس از آن هروقت شما روي علامت پاکت نامه در قسمت آيکونهاي بالاي نوار آدرس در صفحه اصلي آوانت کليک کنيد صفحه لوگ‌اين ياهو خواهد آمد.

:: در مورد تعريف کردن شماره‌گير سريع ( ميانبر) براي صفحاتي که شما زياد به آنها سر مي‌زنيد برويد به Avant browser options و URL Alias و کليد add ‌را فشار دهيد و در مرحله اول حرف مورد نظر را وارد کنيد مانند x و اينتر بزنيد و حالا آدرس را تايپ کنيد مانند http://www.yahoo.com حالا اگر مي‌خواهيد آدرس ديگري وارد کنيد همان مراحل را طي کنيد.

:: آوانت يک ويژگي ديگر هم در مورد جستجوگرها و مترجم‌ها دارد که تقريبا شبيه همان اسم مستعار (Alias) عمل مي‌کند . حتما اگر زبان آوانت را روي فارسي قرار دهيد و کمي خودتان کنجکاوي کنيد خيلي چيزهاي جالبتري پيدا خواهيد کرد. باز اگر لازم به توضيح بود بنده در خدمتم.