--->

Thursday, June 10, 2004

معلوم نيست چه بلايي سر Blogrolling آمده؟ لينكهاي را كه قبلا به فارسي وارد شده‌اند را درست نشان مي‌دهد اما الان كه مي‌خواهم لينك به فارسي تايپ كنم، اصلا كل ستون لينك را مي‌خواباند!

فكر مي‌كردم مشكل از من يا ويندوز من است، براي همين از لامپ‌نويس بهرام داهي كمك گرفتم ولي باز هم نشد، ديگر ول كردم، تا اينكه امروز در وبلاگ آقاي قاجار ديدم ايشان هم با همان مشكل مواجه است! يعني لينكهايي را كه جديدا اضافه كرده‌است خرچنگ‌خروس ): نشان مي‌دهد!

يك چيزي يادم افتاد، هيچ شناختي از آقاي قاجار ندارم، و نمي‌دانم چه جور تيپ آدمي است، ولي حتما و حكما مي‌دانم كه آدم انتقادپذيري مي‌تواند باشد، نشان به آن نشاني كه چند ماه پيش ايشان دائما در صفحه آخر شرق (ستون وبگردي) مي‌نوشت كه مثلا : " يكي به نقل از سايت x چنين گفته بود " كلي فكر من را مشغول كرده‌بود اين كلمه (يكي) آخر منظور از اين (يكي) نويسنده يك وبلاگ بود. حالا هر كسي. ايميلي براي همان ستون فرستادم و اعتراض كردم كه اگر وبلاگ شخصيت حقوقي ندارد حداقل شخصيت حقيقي كه دارد! چرا بايد اينگونه از كسي ياد كرد. اولا بيشتر وبلاگنويس‌هايي كه مطرحند معمولا با نام واقعي مي‌نويسند. ثانيا وقتي هدفي تجاري پشت وبلاگها (معمولا) وجود ندارد چرا نبايد نامشان را نوشت!

بعدا ديگر من حداقل (چون تقريبا هر روز شرق را مي‌خوانم) نديده‌ام از اين اصطلاح استفاده شود. هرچند جوابي براي آن ايميل نيامد ولي خوب، انگار اثرش را گذاشته بود. از اين بابت به آقاي قاجار و همكارانشان تبريك مي‌گويم.

صحبت شرق شد، بگويم، عاشق نوشته‌هاي فرورتيش رضوانيه در ستونهاي گاه‌به‌گاه بومرنگ هستم! ( با احترام ) فكر مي‌كنم خودش هم مثل نوشته‌هاش < آئينه‌درآئينه > باشد... انصافا مخ تاپي دارد اين بشر! راستي فرورتيش چه جوري تلفظ ميشود؟
Farvartish يا Ferortish ؟؟؟