--->

Wednesday, April 14, 2004

عاشقان كله‌پاچه پيش به سوي گلسار!!!

سلام
آقا بيشتر از سه روز دوام نياوردم!
بدجوري معتاد اينترنت هستيم و خودمون خبر نداريم. راستي چرا زندگي جديد همه‌چيزش اعتيادآور و محتاج كننده بشر هستش؟
تو يه كتاب روانشناسي درسي‌مون بود كه تو يه آزمايش از داوطلبان خواسته ميشه از تماشاي تلويزيون خودداري كنند... بعد از يك هفته 80 درصد شركت كنندگان تو آزمايش انصراف دادند. و تحقيقات مي‌گفت كه بچه‌ها تو مدرسه حرفهاشون تموم شده ! چون بيشتر تو مدرسه از برنامه‌هاي تلويزيون با هم حرف مي‌زدند و تازه اين آزمايش مال دهه 80 ميلادي بود يعني 24سال پيش كه اين همه كانال تلويزيوني وجود نداشت و الان كه كسي كه ماهواره داره به بيش از 1500كانال مختلف مي‌تونه دست‌رسي داشته باشه فكر نكنم بدون تلويزيون حتي دو روز هم دوام بياره.
خلاصه طرح دوري از تكنولوژي من هم شكست خورد چون من هم از فقر اطلاعات رنج مي‌بردم!

:: ديروز كه كانكت شدم بعد از سر زدن به صبحانه دات نت ( كه خودم تازه عضو شدم) دنبال اولين خبر خودم گشتم ( خبري در مورد فروخته شدن بلاگ رولينگ) و مدتي كه من نبودم سه صفحه لينك روي اون انباشته شده بود! و چيزي كه ناراحتم كرد اين بود كه سايت فارس‌تك دزفول عين همان مطلب لينكي كه من نوشته بودم رو تو قسمت لينكدونيش گذاشته بود ولي به يك منبع خبر ديگر... من فكر مي‌كنم اتفاقي بوده ولي كمي ناراحتم چون از تاريخ اون خبر بيشتر از يك ماه گذشته (27فوريه) و هيچكجا(به فارسي) اين خبر درج نشده بود و من اولين بار تو كنجكاوي‌هايم تو وبلاگ بلاگرولينگ متوجه فروش اين شركت شدم و فرداش هم فارس‌تك اون خبر رو ديده؟! و براي همين تو صبحانه عضو شدم تا چيزهايي كه دور از چشم مي‌مونه بنويسم و اولين ضد حال را نوش كرديم. حالا ببينيم بعدا چي مي‌شه ... از اين به بعد تو لينكهاي فارس‌تك دقيق مي‌شم اگه از صبحانه كش بره بعدا معلوم ميشه هرچند آدم بايد لارج باشه و هدف اطلاع‌رسانيه ولي وقتي ميشه نوشت: منبع فلان‌جا دليلي نداره آدم اين كارو بكنه.

:: كورل 12 به دستم رسيده و يك ابزار جديد داره براي رسم اشكال هندسي به طور اتوماتيك يعني با ماوس آدم خرچنگ‌قورباغه ميكشه و خودش اتومات به اشكال هندسي تبديل مي‌كنه. بزرگترين ضعفي كه من تو كورل مي‌بينم اينه كه رسم و ايجاد اشكال 3بعدي گاهي بسيار سخت و گاهي هم تقريبا غيرممكنه و اين آدم رو اذيت مي‌كنه فكر مي‌كردم تو ورژن 12 اين امكانات رو بهش اضافه بكنند ولي هنوز نشده و علتش هم وكتورديزاين بودن كورله يعني ... توضيحش مفصله باشه بعدا يه مطلب تو تفاوت‌هاي كورل و فتوشاپ و غيره مي‌نويسم.

:: همين. راستي پريروز شمال بودم براي خريد رفته بودم . برگشتني تو رشت براي خانمم بايد چيزي خريد مي‌كردم و گلسار بودم! آقا اين دخترها روز به روز فقير و فقيرتر مي‌شن بيچاره‌ها ! روسريهاي كوچولوتر و شلوارها شلوارك‌تر و مانتوها دستمال يزدي‌تر( از نظر ديد دوطرفه بودن!) ...
حيووني‌ها پول ندارن ديگه گرونيه ديگه ! كتوني‌هاي 700تومني مانتوهاي 50تومني(كه خداوكيلي 3تومن خرج پارچه‌ش نشده!) بگذريم تو رشت همه شلوارك پوشيده بودن! عاشقان كله‌پاچه پيش به سوي گلسار!!!