--->

Friday, April 16, 2004

cheap ISP expensive nose!

ديگه دارن اعصابمو خورد مي‌كنند اين ISP نسبتا محترم ! جداً بعضي وقتها از دست اينا قاط مي‌زنم. اولا چيز مسلميه كه اكثر سرورهاي شهرستان از اكانت‌ها دزدي مي‌كنند مثلا يه ربع بيست دقيقه زودتر تموم مي‌شه . اين اصلا جاي حرفي نداره ولي مثلا تا چند وقت پيش روي كارت به وضوح نوشته بود كه يوزر حق تعويض پسوردش رو نداره!!! محشره نه؟ حالا ولي لطف كردن و اجازه مي‌دن كه شما پسورد رو عوض كنيد. بعدش سايت بسيار زيبا و عالي شون http://www.yoord.com كه سرشار از كيفيت و دقت و در نهايت زيبايي و به طور كاملا آماتور! طراحي شده فعلا وجود نداره ! اين دومين ثبت شده ولي whois پيدا نمي‌شه براش! و IE,Mzila,Avant,Opera,… هيچكدوم نتونستن اين سايت رو بيارن !
امروز همه اكانت‌هاي ديگه‌م يهو تموم شدن و فقط يورد پيدا كردم و چون فقط E1 استفاده مي‌كنم و فعلا فقط يورد در دسترس است براي همين من بدبخت دو تا چهار ساعته خريدم . جالبه بگم كه هيچكدوم از كارتها به هيچ وجه من الوجوه حاضر به كانكت شدن نبودند! قبل از ظهر هرچي زنگ زدم كسي نبود. بعدازظهر آقايي كه اونجا بود لطف كردن و پسورد رو عوض كردن و گفتن كانكت شو ! آقا بالاخره كانكت شد. من بسيار در مورد استفاده از اينترنت و به خصوص تلفن حساسم براي همين حداكثر كانكت شدن من بيشتر از 9دقيقه طول نمي‌كشه يعني همه جاهايي كه بايد برم مي‌روم و بعد آف‌لاين مي‌خونم. ولي اينبار 12دقيقه بود كه منتظر بودم فقط بلاگر تشريف بيارن!
خلاصه تا سرحد جنون دارم حرص مي‌خورم! لعنت به هرچي آي‌اس‌پي بي‌سواده!