--->

Tuesday, May 04, 2004

حضرت اشرف ويروس ساسر

اين ويروس جديد w32.sasser.worm پدر ما رو درآورد اين چندروزه و خلاصه كاكنت نداشتيم. لينك پتچ ويندوز xp اميدوارم شما مثل من منتظر نشيد كه آلوده بشيد و بعد پدرتون دربياد تا ترك بريد! D:
خلاصه شونصد جور روش رو امتحان كرديم تا پتچ كذايي بيادش. و اما اينكه يه تجربه بزرگ براي من شد كه حداقل هميشه حتما رو كانكتي كه درست مي‌كنم فايروال بگذارم. و البته حتما مي‌تونيد حدس بزنيد كه من به محض كاكنكت شدن به كدوم ISP آلوده به ساسر شدم؟ بله يورد : http://www.yoord.com ( از اونجا كه مردم تو گوگل تايپ مي‌كنند و به اين وبلاگ مي‌رسند آدرسش رو كامل مي‌نويسم كه آقايون خانوما اين ISP دفعه سومه كه منو ويروسي مي‌كنه و هربار من زنگ مي‌زنم ميگم آقا سرورتون ويروسي شده و ميگن نه آقا امكان نداره ! ولي سرورشون تا چند ساعت خاموش ميشه معمولا ! من خودم چاره‌اي جز خريدن كارت از اينها ندارم‌( به خاطر دسترسي به صبحانه )ولي شما اگه ميتونيد كارت اينها رو نخريد شايد درست بشن.)
در پايان از همه آقايان و خانمهاي انقلابي و زحمت کش در شرکت حزب‌اللهي و مردميSymantec به خاطر كمك به قشر مستضعفي مثل بنده در جهت اعتلاي ارزشهاي دين مبين اسلام و از بين بردن ويروس كثيف و عامل نفوذي دشمن مستكبر ( موسوم به لقب موهن و متوحش ساسر ) تشكر و تقدير به عمل مي‌آورم. ( با تشكر روبو )
خلاصه ديگه آقا ...
اين سايت هم خوب چيزي بوده ما تا حالا ازش غافل بوديم. تو اين صفحه تقويم جالبي براي نشان دادن تاريخ شمسي در سايت يا وبلاگ شما دارد. البته براي وبلاگ نمي‌توانيد براي هر پست استفاده كنيد بلكه براي كل صفحه يكبار استفاده مي‌شود. يعني اگر براي هر پست يكبار بگذاريد براي همه نوشته‌هايتان آخرين تاريخ را نشان خواهد داد.

:: آقا ديروز بدخرجي كردم و بقول خودم يه شي‌وي‌دي (dvd) خريدم . LG ۱۶ سرعته و عجب سرعت كپي دارند اين شي‌وي‌دي ها آقا ۲ گيگابايت رو تو ۳ دقيقه كپي كرد رو هارد . فك ما رو مي‌گي آقا ...؟! اينجوري شده بود ) (
خلاصه از ديروز دربدر دنبال فيلم ‌شي‌وي‌دي ميگرديم و يه كارتون به تورمون خورده با چهار تا كارتون تاپ : shrek, IceAge, Spirit و عزيز دلم NEMO توپ بود ديگه.
و امروز هر دوقسمت ¤ تيغ ¤ blade اين قسمت دومش خيلي حالي حولي داد. مخصوصا اون دهنهاي مكانيكي واقعا واقعي ! ديديدش؟ عجب چيزي ساختن.

:: فعلا فقط در حسرت شي‌وي‌دي رايتر به سر مي‌برم و غمهاي ديگر روزگار كمرنگ است. البته به جيز a70 كانون و پرينتر ۱۹۰۰ اپسون ... اين بي‌شرفهاي كافر چقدر چيزهاي خوب خوب مي‌سازن و ما رو تو حسرتش مي‌زارن؟
آخر اين امت مسلمان را چه شد؟؟