--->

Tuesday, June 29, 2004

راههاي رسيدن به خدا چندتاست؟

هيچ‌چيزي الان تو زندگي‌ام به اندازه كدنويسي با CSS لذت‌بخش نيست!
اي کاش زودتر از اينها با جاوا و سي‌اس‌اس آشنا مي‌شدم. درست همون احساسي رو دارم که اولين‌بار با اچتمل يک صفحه درست کرده بودم. احساس در اوج آسمان بودن...

اين لينکهايي رو که سمت راست است با سي‌اس‌اس ساخته شده و خيلي بهم حال مي‌دن!
مثالهايي براي کار با css رو در اين لينکهاي زير مي‌توانيد پيدا بکنيد. ولي بهتره يه مطالعه کلي از css رو در اين فايل داشته باشيد و بعدا به سراغ مثالها و نمونه کاربردها بريد.

مرجع کدهاي جاوا (فايل زيپ حدود يک مگابايت)

راهنمايي براي css
مثالهايي براي css
تقريبا يک راهنماي کامل و بدون کم و کاست براي css
نوشتن متون عمودي با css
منوهايي جالب و رول اور شونده
افکتهاي ديداري بسيار زيبا براي متون در css
تنظيم رنگهاي اسکرول‌‌بار کناري پنجره‌ها در css
تنظيم جداول حرفه‌اي (جدولي که رديف تيترش اسکرول نمي‌خورد)

خودم را وشما را دعوت مي‌کنم به تقواي الهي و استفاده از css در زندگي معنوي، باشد كه رستگار گرديد.

راستي كاغذديفالي ديروز هي‌دي كِلام آلماني بود در تبليغات لباس، در حالي كه كنار يك اسب تبتي ايستاده بود در کوههاي تبت!
امروزي هم تبليغ شركت لورل است (آرم لور را حذف نکردم) براي لوازم آرايشي. پاتريشيا هارتمن.
به خاطر هوستينگ و اين جور مشکلات فعلا از خير آرشيو کاغذديفالي گذشته‌ام.