--->

Friday, June 25, 2004

don't wake up for for less than $10,000 a day

كاغذ ديفالي عوض شد. ليندا اوانگليستا در صحنه‌اي از تبليغات براي توريسم در اسكاتلند. راستي خبر تبليغات ۷۰۰ميليون دلاري لبنان براي توريسم از طريق CNN را شنيده‌ايد؟ حالا ما براي فلسطيني‌ها و لبناني‌ها اسلحه توليد كنيم و صدقه‌سري براشون بفرستيم و آبرومون هم اين وسط بره و اينها براي سواحل نيلگونشون و كازينوها و ديسكوهاشون تبليغهاي چندصدميليون دلاري بكنن! خود ما هم كه تو زلزله بم رو به باد داديم بقيه‌شم GuestBook كرديم و هركي مياد ديدن آثار تاريخي با ماژيك ضدآب و گارانتي صدسال ماندگاري، اسم ناشريفشو بنويسه! رفتين قلعه رودخان فومن؟ رو درختاشم نوشته حسن، كريم، ممدحسن ۵/۶/۷۰ از فلان ده!

بگذريم، كمي اطلاعات در مورد لينداي ۱۷۷ سانتي!
ليندا اوانگليستا
دهم مي 1965 در محله سنت كاترين اونتاريو كانادا به دنيا آمد. اين انسان 177 سانتي‌متري، به همراه كلوديا شيفر، سيندي كراوفورد، كريستي تورلينگتون و نااومي كمپل به عنوان 5 سوپرمدل اصيل شناخته مي‌شود.

اولين شكست او همانا بزرگترين پيروزي‌اش هم بود! و او هنگامي در مسابقات دخترشايسته 1988 در سن پانزده سالگي شكست خورد، توسط يك دلال مدلينگ كشف و به سرعت وارد دنياي تبليغات شد.
از نيويورك با مجله ووژ شروع كرد و سپس به پاريس رفت و مدت سه سال مشغول آموزش در زمينه مدلينگ بود. و خيلي زود چشمان سبز-آبي او روي جلد مجلات مد در سراسر جهان چاپ مي‌شد.
يكي از دلايل شهرت او همانا رنگ مو و مدلهايي است كه به موهايش مي‌دهد(مثل گوگوش خودمان، مثلا!) در طي ۴ سال او ۱۷ بار رنگ و مدل موهايش را عوض كرده‌است! و با مدل موي پسرانه به رستگاري رسيد...
ليندا در چند كليپ از جرج مايكل حضور داشته‌است.

اما توضيح تيتر مطلب:
من براي روزي كمتر از ۰۰۰/۱۰ هزار دلار درآمد، ترجيح مي‌دهم بيدار نشوم!

براي اطلاع دوستان عرض مي‌نمايد:
اندازه كفش ۳۸
سايز تيپ لباس : ۸
ليندا با جرالد ماريه (رئيس شركت الايت پاريس) ازدواج كرد، در حال حاضر طلاق گرفته‌اند.

چند لينك براي اطلاعاتي در مورد ليندا:
Bomis
StarPlus