--->

Wednesday, June 16, 2004

week-pic

عارضم به حضور انورتان كه طبق معمول اينجانب دست از سر وبلاگ بدبخت برنداشته و يك بخش تازه هم به آن افزودم!
تابلوي هفته از امروز به ستون سمت راست اضافه شد و سعي مي‌كنم تاجايي كه بتوانم حتما هر پنج‌شنبه تصوير را عوض كنم. از اولين روزي كه (شايد) من با اينترنت آشنا شدم، هميشه مشغول جمع‌آوري عكسها و تصاويري هستم كه برايم جالب و جذاب باشد. براي اين تابلو هم قانوني وضع كرده‌ام كه تصاويري را كه انتخاب مي‌كنم فقط از بين تصاوير گرافيكي و تبليغاتي باشد. مثلا همين تابلوي فعلي، تبليغات لباسي است كه آن خانم پوشيده است. نگاه گرافيستانه‌اش هم همان آرامش هنگام مطالعه و كوسه‌هاي اطرافش هستند!
اميدوارم از اين تصاوير خوشتان بيايد، و چون خودم خوشم نميايد بك‌گراندم پر از نوشته‌جات و غيره باشد! براي همين فقط آدرس وبلاگ را در گوشه‌ي سمت راست-پائين نوشتم. شايد از عكس بعدي آن را هم ننويسم، در هر صورت اگر استقبال شود، شايد تابلو را روزانه بكنم.

يک روبوتور (روبو-اديتور) تاپ براي خودم با استفاده از راهنمايي‌هاي Mydez عزيز در باره Htmlarea ساخته بودم! ولي در نهايت شرمندگي كار نكرد! (يعني با بلاگر گوربه‌گور شده كارنكرد و با MT كار مي‌كند.

نظرتان را گدايانه :) در مورد تابلوبازي هفته خواستارم!