--->

Wednesday, June 23, 2004

عزيز برادر دل

عجب دردسري شده اين Gmail بعضي‌ها مي‌خوان بفروشن، بعضي‌ها ميگن نبايد فروخت و بعضي‌ها مي‌خرن و بعضي‌ها دارن چندتا چندتا براي روز مبادا ذخيره مي‌كنند!
آخر برادر عزيز دل (ورژن ۲۰۰۵شه) جي‌ميل هم احتكار داره؟ افتخار داره؟ چي‌داره؟

من هم يك چندتايي دعوتنامه اضافه آورده‌ام اگر كسي مي‌خواهد بسم‌الله.

اگر متوجه شده باشيد دوباره لينك‌ها را به آن رنگ سبز وحشي برگردانده‌ام. دوست عزيز آقاي مهندس نوعي‌پور در جواب درخواستي كه درباره اين رنگ ازشان پرسيده‌بودم، فرموده‌ بودند كه كنتراستش با رنگ سفيد چشم رو اذيت مي‌كنه. چند هفته‌اي سبز تيره‌تر استفاده كردم ولي حال مال چي؟ بله وحشي‌اش باحالتره! دل عزيز برادر! (ورژن ۲۰۰۶) :D

تو فكر MT هستم، وقتشه يه تكوني به خودم بدم و يه سايت درست حسابي براي خودم راه بندازم. خدا رو چه ديدي شايد تونستم يك گرافيك بازار اينترنتي درست كنم.

نظر شما چيه؟ مي‌خوام نمونه كار روي سايت بزارم يا مثلا فرمهاي استانداردي با رنگ‌بندي‌ها و قالبها براي كارت ويزيت و سربرگ و مهر و غيره ... و سفارش آنلاين بگيرم و كار رو يا آنلاين يا چاپ شده تحويل بدم. فكر مي‌كنيد عمليه؟ (نه بابا بچه خوبيه سيگار هم نمي‌كشه! عملي چيه؟!)