--->

Saturday, July 31, 2004

بچه بدو اون روبانها رو بيار

به سلامتي و ميمنت ما داريم دات کام مي‌شويم! يعني شديم....
www.roborend.com



باري بلاگر گرامي اگر بار گران بوديم رفتيم! و اگر بنر تبليغاتي شما را دودر مي‌کرديم شرمنده‌ايم خولاصه.... شما به گوگلي خودتون ببخشيد!
البته فعلا در حال بتون ريزي و غيره مي‌باشد! ايشالله افتتاحيه خبرتون مي‌كنم.

راستي امروز يک ضايع‌بازاي شد صبح که بيا و ببين!
صبح همکارم علي زودتر از من اومده مغازه و از مجله ويندوز خاورميانه يک خانمي در مورد اون سي‌دي كه خراب بود، زنگ مي‌زنه! ايشون هم خيلي رک و صادقانه مي‌فرمايد که ما "روبو رند" نداريم!! بعدش كه من اومدم گفت اين شماره زنگ زده بود و به من نگفت به چه اسمي و از كجا، من زنگ زدم مي‌گم فلاني هستم مي‌گن ما با شما كار نداشتيم! تازه آقا علي دوزاري‌اش مي‌افتد كه يارو در مورد روبوت و از اين‌چيزا حرف مي‌زد! كف ما رو مي‌گي آقا؟
خلاصه يك ضايع بازاري شد! خانومه فكر كرد سركاره! يه جورايي سرهمش كرديم و روبو شد پسرخاله‌ي ما! حالا آدرس گرفت كه سي‌دي تازه بفرسته. ببينيم مي‌فرسته؟