--->

Thursday, July 22, 2004

sudden similarly

راست و حسيني بدجوري شوکه شدم!
چندوقتيه امير عظمتي بابت سرقت ادبي! بدجوري غر مي‌زنه و هميشه شاکيه... و امروز عدل وسط ماجرا مي‌بينم که يک وبلاگي روي پرشين‌بلاگ به اسم "ساده‌تر از آب" وجود داره!!!!‌ كف ما رو مي‌گي آقا؟ غيض و غضب ما رو مي‌گي آقا؟


خلاصه بدجوري حالم گرفت و با اين سيستم آشغال آرشيو پرشين‌بلاگ هم مگه مي‌شه آدم بفهمه اولين پست مال چه تاريخي بوده؟! آشغال ترين آرشيو همانا صفحه به صفحه است...
ولي يك چيزي مسلمه و اون اينكه ايشون قبل از من اين اسم رو انتخاب كرده چون آخرين پستش مال پارساله و قبل از شروع وبلاگ من... چه مي‌شه كرد؟!

جدا اين "ساده‌تر از آب" يكي از اشعار در پيت بنده و متعلق به حداقل سال 1378 بود و من رو به شدت به ياد دوران اوج جواني و عشق و شور مي‌انداخت براي همين اسم وبلاگ رو بعد از يكي دو ماه نوشتن از "روبو-رند" به "ساده‌تر از آب" تغيير دادم و به خدا نمي‌دونستم قبلا اسمي اينچنيني وجود داشته باور كنيد حتي تو گوگل هم جستجو كردم و نبود!

اين هم اصل نوشته‌ي بنده:

ساده‌تر از آب
پيچيده در تن شب
روياي هر شب من
پيچك عشق و جنون...

من اصلا خوشم نمياد بهم بگن كه اسم كسي رو دزديدم٬ چون اصلا نميشه ثابت كرد كه من دزدي نكردم. حالا بايد اسم وبلاگ رو عوض كنم؟؟ نه !!!!!!!!

شما چي فكر مي‌كنيد بهتره عوضش كنم؟! خواهشا كمك كنيد.