--->

Monday, May 10, 2004

!new comment system by Blogger

سلام . از امروز صبح كه ديدم بلاگر تغيير كرده من هم به جنب و جوش افتادم و الان
ديگه سرم داره مي‌تركه! ولي بالاخره مثل اينكه درست شد ولي آقا اين قالبهاي جديد
بلاگر رو نميشه از دست داد. همشون توپن! يه دونه ناجور توشون نيست مخصوصا
راهنماييهايي كه داخل كدها نوشتن عاليه . سعي كردم يه دونه كد جديد بردارم و
تنظيمات قديم خودمو ببرم رو اون ولي خيلي اعصابمو خورد كرد. و مجبور شدم دوباره همين قالب قبلي رو درست کنم.
قسمت نظر دهي بلاگر اين جور نيست که رو يه صفحه جديد باشه و نظرات تو قسمت آرشيو پست مربوطه مي‌شينن و بنابراين يه خورده تنظيماتش با مثلا هالواسکن متفاوته و تا آدم اينو متوجه بشه يه خورده پير مي‌شه!
بهترين راهي که تونستم بکنم اين بود که يک قالب از اين جديدها رو بردارم و کدهاي مربوط به نظردهي رو ازش کپي کنم و بعد با رنگهاي قالب خودم هماهنگش کنم. باز هم کلي ازم وقت گرفت و فعلا قابل تحمله. ولي بازهم امکانات مويبل تايپ تو اين زمينه خيلي کاملتره و آدم رو وسوسه مي‌کنه به سمت دات کام شدن! ولي نه به خاطر هزينه‌اش که به خاطر نبودن مطلب تو ذهنم هنوز نمي‌خوام سايت بزنم. يعني کارهاي تبليغاتي‌م هنوز به اندازه‌ّهاي سايت شدن نرسيده. و نمي‌خوام مثل www.ardinfo.com بيسامان و ول بشه . اين سايت كه قراره من طراحي‌اش بكنم به سفارش يه آقايي ثبتش كرديم تا تبليغات شركتها و ادارات و ... از اردبيل اسپانسرش باشه و محتواي خودش اطلاعات عمومي شهر و 118 و غيره باشه. ولي يعد از يكي دو هفته هنوز رو هوا است.

شما راهنمايي خاصي فكري ايده‌اي چيزي براي من نداريد؟