--->

Friday, May 07, 2004

zizi

سلام. امروز از بس گفتم آهار چه شکليه سلوي چه شکلي مي‌شه و نمي‌دونم چي چيطور مي‌شه ديگه دهنم مو درآورد. آخه مي‌دونيد اين گلهاي بيروني که ديروز رسيده همه بچه‌اند و گل ندارن يعني به فصلشون مونده هنوز و چون يه جور نوآوري بود اين تنوع خيلي زياد گلها که من از پارسال مد کردم و مردم هنوز گلها رو زياد نمي‌شناسن البته بيشتر جوونها چون مسن‌ترها معمولا از دوران خيلي قديم اين گلها رو ديدند.
منظورم از تنوع يه تنوع واقعيه ! الان همين بيرون من ۱۱مدل نشاء کاملا متفاوت دارم که همشون هم تو باغچه جواب مي‌دن و تا اولين برف زمستوني گل روشون هست.

آهار. جعفري. تاج خروس . شاهپسند پاکوتاه رنگي. ميموني معطر . ابري آبي. سلوي بلند چند ساله. گل ناز پرپر. بنفشه. سنبل‌التيو. آکلانتوس. آمارتوس ( اين دو تا آخري فقط برگ تزئيني قرمز رنگ دارن).

خلاصه بد گل‌فروشي نيستم! تشريف بياريد. راستي ديشب تا بيشتر از ساعت دو دووم نياوردم و رفتم خونه خوابيدم. گور باباي دزد کنسي که مي‌خواد بياد گل بدزده!
ولي امشب علي‌خان تشريف دارن تا صبح و خانمش هم الان يه توبيخ تلفني براش فرستاد! تا اون باشه ديگه نصفه شب زنگ نزنه بگه بيداري يا خوابي!

امروز صبح يه کاري هم کردم و از اينترنت عکس اين نشاء‌ها رو جمع کردم و شکل پوستر چاپ کردم و انصافا مثل توپ اثر داشت تو فروش. چون تا ما بخواييم براي طرف شکل دو ماه آينده گله رو توصيف کنيم نيم‌ساعت طول مي‌کشيد! بد‌طراحي نيستيم آقا...

عکسها رو فردا پس‌فردا جمع مي‌کنم يا به شکل بک‌گراند درست مي‌کنم تقديم شما هم مي‌کنم. حتما خوشتون مي‌آد چون عکسهاي با کيفيتي پيدا کرده بيدم.

راستي خيلي وقته مي‌خوام براي جستجوگر تصوير تو alltheweb.com توضيحي يا تبليغي تو صبحانه بنويسم چون واقعا عالي عمل مي‌کنه.

موتور جستجوي تصوير سايت alltheweb
که از طرف ياهو حمايت مي‌شود براي نشان دادن نتيجه تصاوير مورد جستجو به جاي ايندکس کردن کل صفحه حاوي تصوير فقط تصوير مورد اشاره را براي شما نشان مي‌دهد که بسيار در وقت و سرعت موثر است. اين موتور جستجو همچنين فايلهاي صوتي و تصويري را به طور جداگانه ميتواند مورد جستجو قرار دهد (مانند جستجو براي يک آهنگ يا کليپ يا يک مصاحبه از يک شخص خاص)