--->

Friday, July 09, 2004

First post? [2]

پيمان هوشمندزاده "چخوف منو نديدي؟" : يه مرد اينطرفها پيدا نميشه خفت اين چخوف رو بگيره و بهش بگه مرتيکه اين کاره درستيه که آدم انگشت بذاره رو نقطه ضعفهای مردم. اگه يکی اين کار رو با خودت بکنه خوبه؟ نمی فهمم اين بابا چطور می تونه همچين بدونه استثنا تمام چيزايی رو که ملت بهش افتخار ميکنن، تمام کلمه های خوب عالم رو يه جا جمع بکنه، بعد دونه دونه همه رو به گه بکشه، بعد هم خيلی جدی بشينه يه گوشه ای و برای جان جانش همون نقشهايی رو بازی کنه که مسخره کرده. داستاناش نه، فقط اگه چهار تا از سروته های نامه هاشو بخون می فهمی اين ناکس چه مارمولکی بوده.
فقط برو تو سلام عليک:
هاپوی عزيزم سلام
حالا سروته کن برو تو خدافظی ضعيفه:
هاپوی خوب تو
جل الخالق،عجب خانم بازی بوده اين بی شرف. #

"آدم و حوا" : نگاهي به روند قصه نويسي فريبا وفي ... # (بدون سلام وعليك و شروع با يك نقد ادبي!)

شايان مشاطان "كوچ" :اين يادداشتها به طور عمده شامل خاطرات مربوط به مهاجرت ميشود. شرح تجربيات و رويدادهايي كه حاصل مهاجرت است. البته نكاتي كه فكر ميكنم براي افراد ديگري مثل من در اين سن و سال (براي آگاهي از سن بنده هم ميتوانيد به بخش بيوگرافي مراجعه فرماييد) ... #

"نوشي و جوجه‌هاش" : سلام، به خونه جدید خوش اومدین. به زودی هم قالب این وبلاگ تغییر میکنه و هم لوگو... شاد و سلامت باشین. # (من نمي‌دونم خونه قبلي كجا بوده...)

جوانه "J blogs" : طلسم وبلاگ نویسی من بالاخره شکسته شد.
نکته:
فردا عقد می کنیم! # (چه رمانتيك! وبلاگي كه با ازدواج افتتاح مي‌شود)

"استامينوفن" : همه استامينوفن ديدين. آره؛ همون قرص کوچولويه همه کاره که هرجاتون درد می گيره فوری يه دونه ميندازين بالا و بعد يه چرت يه ربعه اصلا يادتون نمياد تو اين دنيا دردم وجود داره
... #

بهروز نوعي‌پور "يادداشت‌های يک شهروند اينترنت" : مقالات من را نقد کنيد
هنگامي که مشغول تنظيم آخرين صفحات اين سايت پيش از راه اندازي آن بودم پيش خودم فکر کردم بدون شک اولين بازديدکنندگان اين سايت, دوستان , بستگان, آشنايان و همکارانم خواهند بود ( يعني بهترين کساني که فعلا مي شناسم ). بنابراين برايم خيلي جالب خواهد بود که پيش از اينکه سايت براي عموم شناخته شود, عيب و ايراد محتوايي ( و ظاهري) آن مشخص شود... #

شهرام شريف (+گروه) "ITiran v2.0" : و در آغاز موويل تايپ بود...
بدينوسيله به اطلاع مي رساند که ITiran v2.0 به صورت يک وبلاگ يا هر چه اسمش را بگذاريد از امروز شروع به کارکرده و قرار است فعلا ادامه پيدا کند... #

محمدعلي ابطحي "وب‌نوشت" : افطاری گل آقا، هر ساله شب جمعه اول ماه رمضان، گل آقا در محل مؤسسه گل آقا افطاری دارد. سالهاست که این رسم هست. از همه هم دعوت می کند. علاقمند است که گل آقا را فرا جناحی بدانند، طبعاً به خاطر این علاقمندی از جناحهای مختلف هم دعوت میکند... #
(لازم به ذكر مي‌باشد براي رسيدن به پست اول ايشان در وبلاگشان هفت‌خوان رستم گذاشته‌اند! هي صفحه به صفحه بايد بري عقب! حاج‌آقا بايگاني‌ ماهانه مي‌گن بد نيست‌ها!...)

مرجان عالمي "مرمرو" :سلام به بلاگ من خوش آمدين.#