--->

Friday, July 09, 2004

First post? [3]

زهرا-اچ‌پي "زهرا" : سلام، اين يک تست است !!! #

مسعود بهنود "بهنود ديگر" : این امتحان اول است، این امتحان اول است و در حقیقت دارم کار را یاد می‌گیرم که بتوانم خودم بدون احتیاج به معلم کار را انجام دهم. به یاد روزی می‌افتم که حدود سی سال پیش رفننم تلویزیون و هیچ کارش را بلد نبودم ولی یاد گرفتم به زودی مگر آن که بگویید در آن زمان سی و پنج سالت بود و حالا پنجاه و پنج سالت هست و به این زودی یاد نمی‌گیری که بعد معلوم خواهد شد. #

"صفا در لوس‌آنجلس" : امروز روز تولد منه 27 سال پيش در چنين روزی خودمو به دنيا تحميل کردم تا با اين عمل خود مشت محکمی بر دهان ياوه گويان شرق و غرب زده باشم . موقعی که به دنيا اومدم يادم مياد هنوز يک سالم نشده بود ! اوايل زیاد شبيه آدميزاد گويا نبودم (ميگن !! من خودم يادم نيست ببخشيد !!!! ) #

روزبه پورنادر "UTF-8" : اگه یوتی‌اف-۸ نه، پس چی؟ #

نيما بهنود "بهنود كوچك" : اين وبلاگ هم بلاخره تمام شد، مدتي بود با خودم فكر ميكردم كه عوض ريز ريز خاطرات نوشتن روي كاغذ پاره هاي دور و ور اتاقم بهتره به يك نظمي عادت كنم كه باعث حفظ اين مطالب بشه، كه اگر پسفردا خواستم دوباره اين نوشته هارو بخونم ده ساعت توي اين اتاقي كه كاغذ از سر و روش بالا ميره دنبالشون نگردم. #

يونس شكرخواه "دات" : اين نخستين پيام است. #

---
حين اين تحقيق جالب، يه چيزي هم کشف کردم، بله... اگر گفتين كوروش پيردوست (يا به قول ددي : کيوروش!) تو پاورچين اسم دوستش JJ (جي‌جي) رو از کجا آورده!؟ دوستي که همه جوره آشنا داره و تو همه کاري هست؟!

جهانشاه جاويد (JJ) ! همسر J blog و باني سايت وزين ايرانيان دات کام (که واقعا همه چي توش پيدا مي‌شه و هيت رقيب افکني هم داره! ۰۰۰/۲۰۰ تا) جوانه خانوم خدابخش٬ معمولا از بيچاره آقاجهانشاه به عنوان JJ ياد مي‌کنه ... مدرک

حالا اين يه تشابه اتفاقيه يا نه٬ نمي‌دونم ولي با توجه به اينکه سيامک انصاري خودش هم تو مايه‌هاي خودمونه و اينترنت‌باز٬ بعيد نيست اين اسم رو از اونجا کش رفته باشه...