--->

Sunday, July 11, 2004

Revenge is a dish, best served cold

من عذرخواهي مي‌کنم که بيشتر برداشتهاي من در پست قبلي اشتباه بوده! اميدوارم منو ببخشيد. بعد اطلاعاتي در مورد شخصيتها و داستان كيل بيل‌ به دست آوردم:

نقش اول: Uma Thurman (عروس، ملقب به مار سياه)
او عضو گروه افعي مرگ‌بار (DiVAS) بود. رئيس سابقش بيل ، كه قبلا سابقه‌ي رفاقت با هم داشتند، روز عروسي‌اش او را كشت. به اين دليل كه او به نوعي بعد از مشخص شدن حامله‌گي‌اش از بيل جدا شده بود. ولي عروس بعد از حدود 5 سال از كما بلند شد. و اكنون به دنبال انتقام است. عروس در رشته‌هاي هنرهاي رزمي آموزش ديده و قادر به استفاده از هر نوع اسلحه‌اي است. او همچنين براي يادگيري تكنيك‌هاي كونگ فو به نزد Pai Mei رفته و همچنين جنگ با شمشير را نزد Hattori Hanzo آموخته‌است.

نقش دوم: David Carradine (بيل)
رئيس سازمان DiVAS، او سابقا عاشق Bride (عروس) بود. ولي عروس وقتي فهميد حامله است او را ترك كرد. بيل مراسم عروسي در كليسا را به هم زد و بعد از اينكه عروس به او گفت كه بيل پدر كودك است، گلوله‌اي به سر عروس شليك كرد. بيل همچنين استاد هنرهاي رزمي است. خونسرد است و يك رئيس بزرگ واقعي.

مساله جالب ديگر اينکه Budd aka Sidewinder (مايکل مدسن) برادر Bill است! اووووه!
انسان نمي‌داند در مورد او چه فکري بکند٬ بازنشسته شده و در يک تريلر در آستين تگزاس زندگي مي‌کند٬ بسيار مست مي‌کند و مي‌گويد شمشيرش را که ساخته‌ي هاتوري هانزو بوده٬ فروخته تا نوعي مشروب به نام Jack Daniels بخرد! و همچنين نامش در ليست سياه عروس است. ادامه توضيحات شخصيتها در اين صفحه.

اما عالي‌ترين قسمت فيلم يعني موسيقي‌هايش!
ليست ترکهاي جلد اول
ليست ترکهاي جلد دوم

و آخرش خودم پيداش کردم! متن کامل فيلمانه‌ي کيل بيل (۱۰۰Kb)

و نکته ديگر: Do you find me sadistic
درست در صحنه‌ي اول٬ بيل از عروس مي‌پرسد : فکر مي‌کني من ساديست هستم؟ (خوب گفتن نمي‌خواهد ساديسم با ساديست فرق دارد!)